onsdag, mars 6

Shoppingspree. Suktar.

Åh jag blev helt såld idag när jag tittade in på hemsidan hundskylt.se. Jag såg flera underbara skyltar som jag hade velat ha till Ellen.

hundskylt.se

hundskylt.se

hundskylt.se

hundskylt.se
Åh drömmer så ofta om ett hus på landet med vackra gamla fönster och rum. Kakelugnar och dubbeldörrar. Stor trädgård med skogen nära. Ett place där man kan sätta upp en sådan här skylt utan att det ser konstigt ut. Jag menar man kan ju inte sätta upp den utanför en hyresrätt liksom.

Jag köpte även en bok till idag på bokrean. Svenska slott och herrgårdar av Fredric Bedoire. En helt fantastisk bok, lite som en uppslagsbok på våra gods i Sverige. Jag var även på HM men de hade inte fått in skorna och var inte säkra på att de skulle få det heller så jag får väl ta och beställa dem på nätet. Istället trösthandlade jag ett nagellack från Depend för tjugofem riksdaler. En riktigt vacker vårfärg. Pastellblå, lite sådär mintfärgad så den kanske är lite pastellgrön? I alla fall är den fin!

Depend No 318.
I morgon blir det träning och plugg. Åh, lite av en tråkig dag kanske men sådana dagar måste man också ha ibland.

Älskar mina converse!
Jag premiäranvände mina converse idag förresten! Så härligt att då cykla i vårsolen med vårjacka och tygskor!

Nu ska jag lägga mig å läsa lite icke skolrelaterad läsning.

Lisa

1 kommentar:

  1. Hej har du fortfarande hundskyltar och hur mycket kostar dom nu

    SvaraRadera